Shoppat

2008-11-21 @ 17:26:26 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Vaknade idag upp efter en natt med dålig sömn så efter en stund vart det en skön dusch för att piggna till!
Sedan bar det av ned till stan för att shoppa några småsaker till min goa babe.
Vart en ny mp3 laddare en lyxig pincet och en ny lyxig duschkräm + några andra småsaker.

Köpte oss även en sallad som ska bli god nu när hungern börjat sätta in.
Senare ikväll ska ja göra en god macka med ett ljust bröd och creme fraische lite citron och bitar av rökt rengbågslax.

Men just nu blir det en film och äta lite sallad senarre kanske jag spelar lite saiya ja får se.
Är inte upplagd för att göra allt för mycket utan är fortfarande ganska slut i kroppen efter det som hände.

Många kramar till min sötnos!

Kommentarer

Postat av: Jilina

meeh, anv din blogg då du lämnar kommentarer hos mig . Skriv alltså in din bloggadress med htt:// där det står URL/Bloggadress.

2008-11-22 @ 13:27:35
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback