Omtumlande

2008-11-19 @ 23:56:25 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Så var det dags att skriva mitt första inlägg.
Råkade idag ut för en otrevlig upplevelse som utmynnar i nått som hände för några månader seda.
Var för ca 4 månader sen med om ett rån/stöld försök när 2 ungdomar stal mitt bankomat kort och min plånbok.

Senare samma dag träffade jag på dom och i ren ilska slog jag till en av dom och höll fast han och hittade där i hans ficka min plånbok igen medans hans kompis sprang iväg.
Det var nått som jag vart ganska påverkad av och hade det jobbigt ett tag och svårt med sömnen!

Och på kvällskvisten idag gick jag ut en runda för att få lite luft och råkade kuta in i två personer och det visade sig att det var samma personer.
Den ena sa att jag känner igen dig ska märka dig din jävel.
I ren ilska började ja tjaffsa tillbaka och rätt vad det var hade han en kniv i handen.
Jag sa till han du vågar inte använda den idiot då svarade han du ska allt få se.
I samma ögonblick dök det upp 2 andra personer och dom fick bråttom att sticke kvar stog jag alldeles chockad och dom 2 personer som dök upp ringde polisen.

Har på 2 år råkat ut för 3 försök till person rån när ja vart ute på promenad så börjar undra om det är meningen att man ska sätta sig inomhus och bara låsa in sig
Finns så gott om idioter nu för tiden så inte konstigt olk börjar låsa in sig och inte ens vågar vara ute på kvällarna.

Men nog om det.

Annars har det varit en ganska bra vecka och har haft det trevligt med min goa flickvän.
Om ni vill besöka henne gå gärna in på Isaba.blogg.se.

För dom som inte vet så gör jag inte mycket på dagarna utan går hemma med ledbevär och fördriver ofta tiden med att spela online spelet Shaiya men lyssnar även en hel del på musik, läser böcker ser en massa film mm.

Har märkt att nu för tiden så spelar jag mer och mer när jag mår dåligt för att det hjälper mig tänka på annat och träffar en hel del härliga människor på så sätt från alla världsdelar.

Har även börjat planera inför den 3e december när min flickväe fyller 25 så har även en del att tänka på där.
Hade det inte varit för henne vet jag nog inte vart jag stått i livet vid denna dag.

Sänder kramar och kyssar i massor till henne.

Nu ska jag nog se en film eller prova spela lite shaiya och varva ner lite efter kvällens omtumlande händelse men ska försöka fortsätta skriva mera här och även berätta om det händer nått med utredningen.

Kommentarer

Postat av: Jilina

Tycker så synd om dig babe

2008-11-20 @ 00:42:13
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback