Jul

2008-12-23 @ 05:23:16 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Ja inte är det nått man ser fram emot men har i alla fall vart och handlat tjejens julklapp och ska se om ja hittar nått mer imorron.
Märks att folk alltid handlar i sista stund för var packat med människor överall när jag var in till lillänge.
För det mesta speglas julen av ånger och stress för mig men som tur var har jag en go tjej.

Men även om julen är mysig så lider jag med min sötnos för oftast är julen bara jobbig för henne.
Själv så ser ja inte direkt fram emot julafton men man får prova göra d bästa av den.
Hoppas ja hitta nått mer kul till min sötnos för det är hon värd! ska även handla en del småsaker som vart glömda igår.
Ska även fixa skinkan imorron så hoppas den blir god.

God ju på er alla ja i alla fall på dom som förtjänar det

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback