Halka

2008-12-16 @ 21:22:57 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Ja som vanligt ska det alltid hända nått när man går utanför dörren!
Gick en snabb tur till affären tidigare och när jag kom ut duggregnade det och blåste som tusan.
Gatorna var som ren is och var halt som tusan.
Efter en stund hände det som ja nästan bara väntade på och  halkade baklänges och slog i huvudet så man har lagom ont nu.

Annars har jag tagit det ganska lugnt och myst med tjejen idag sett lite tv mm.
Har även sett en del film sen jag skrev sist en av dom var adulthood som var ganska bra!
Ska även se på korpen flyger om en stund den är också en film ja gillar skarpt.

Om nån eller några ha några bra filmtips så lämna gärna dom i kommentarer.

Annars då? j Jo dags att köpa julklapparna och vet väl vad ja ska köpa nu så kommer att gå ganska smärtfritt.
Det jag inte gillar med att shoppa annars är när man knappt kan ta sig fram men det får gå ändå.

Nu ska ja fortsätta se lite film och slappa som det så ofta blir för mig!
Har gjort lite nytta i alla fall och kört lite tvätt men dags o ta sig i kragen o göra lite mer.

Kram till baben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback